Ці правила регламентують основні вимоги щодо користування готелем Glibivka Family Park, що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг розміщення (готельних послуг) гостям (споживачам), і регулюють відносини між гостями (споживачами) – фізичними особами, які проживають у готелях або мають намір скористатися готельними послугами), юридичними особами (іншими суб’єктами підприємницької діяльності) – замовниками готельних послуг та готелем, виконавцем цих послуг.

Визначення термінів

Гість — фізична особа, яка придбає, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити готельні послуги

Група — 10  або більше гостей

Замовник — фізична або юридична особа, яка укладає відповідний договір на надання готельних послуг на користь гостя від імені гостя або від свого імені та здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором)

Готельна послуга — дії (операції) готелю з розміщення гостя шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються гостю при розміщенні та проживанні в готелі

Основні послуги — обсяг послуг готелю (проживання, харчування тощо), що включається до ціни номера (місця) і надається гостю згідно відповідного договору

Додаткові послуги — обсяг послуг, що не належать до основних послуг готелю та які замовляються та сплачуються гостем додатково

Місце — частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвентарем відповідно до категорії номеру, призначена та придатна для проживання одного гостя

Номер — окреме мебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання гостя/гостей

Бронювання — процес замовлення гостем або замовником готелю основних та/або додаткових послуг у певному обсязі, з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретним гостем або групою гостей

Підтвердження заброньованих послуг — письмова згода готелю щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг згідно із заявкою на бронювання

Відмова в бронюванні послуг — відмова готелю в бронюванні основних і додаткових послуг готелю

Ануляція — відмова гостя або замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види: своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття. В разі пізнього анулювання або неприбуття готель стягує штраф з гостя або замовника згідно з умовами, викладеними в договорі чи даних Правилах

Своєчасне анулювання — відмова гостя або замовника від використання заброньованих послуг не пізніше ніж до 15-ї години доби, що передує даті запланованого заїзду або в обумовлені договором із замовником терміни

Пізнє анулювання — анулювання гостем або замовником у термін пізніше ніж до 15-ї години доби, що передує даті запланованого заїзду або в обумовлені договором з замовником терміни

Неприбуття — фактичне неприбуття гостя до готелю у день заїзду або ануляція заброньованих послуг менше ніж до 15-ї години доби, що передує вказаній даті поселення

Дата заїзду — дата прибутні гостя до готелю

Дата виїзду — дата виїзду гостя із готелю

Ранній заїзд — заїзд гостя до готелю до розрахункової години

Пізній виїзд — виїзд гостя з готелю після розрахункової години в день виїзду

Розрахункова година — година, яка встановлена у готелі і при настанні якої гість повинензвільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення у готель

 

Загальні положення

1.1. Готель «Glibivka Family Park» призначений для тимчасового проживання та обслуговування громадян, незалежно від місця їх постійного проживання та реєстрації.

1.2. Режим роботи готелю «Glibivka Family Park» — цілодобово.

 

Права та обовʼязки громадян, які проживають у готелі

2.1. Особи, що проживають у готелі, зобов’язані:

– дотримуватися встановлених адміністрацією готелю даних Правил проживання;
– дотримуватися правил пожежної безпеки;
– при виході з номеру закрити вікна, водопровідні крани, вимкнути світло та електроприлади;
– у разі втрати або завдання шкоди майну готелю, відшкодувати збитки згідно з діючим законодавством України;
– при вибутті з готелю зробити повний розрахунок за проживання і надання додаткових послуг.

2.2. Особам, які проживають у готелі, заборонено:

– заносити і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, що є небезпечними для життя, здоров’я людей та зберігання майна;
– тримати в номері тварин та птахів, окрім собак не бійцівської породи до 15 кг.
– користуватися електронагрівальними приладами, що не входять до комплектації номеру;
– залишати в номерах сторонніх осіб на період своєї відсутності без попередження адміністрації готелю;
– передавати іншим особам ключ від номеру;
– курити тютюнові вироби, електронні сигарети і кальяни;
– порушувати спокій інших гостей
– використовувати хлопалки, салюти, петарди, конфеті на території комплексу.
– виносити меблі з будинку

2.3. Гість при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги присвоєній категорії готелю має право за своїм вибором вимагати:
– усунення недоліків безоплатно та у визначений термін;
– відповідного зменшення ціни за надану послугу.

Готель повинен ужити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги з моменту пред’явлення гостем відповідної вимоги, окрім ситуацій, які зумовлені виникненням та/або дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

До обставин непереборної сили сторони відносять: пожежі, повені, землетрус або інші стихійні лиха, масові заворушення, війни, страйки, бунти, бойові та/або військові дії будь-якого виду, загальна військова мобілізація, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, окупація територій, блокади, ембарго, систематичні/планові/аварійні відключення електроенергії, водопостачання, введення комендантської години, оголошення повітряних тривог на території виконання договору, тривалі перерви в роботі громадського транспорту

Виникнення обставин непереборної сили робить неможливим виконання сторонами своїх зобов’язань.

 

Правила поведінки на басейні:

Основні правила:

1. Отримайте пляжний рушник, показавши картку або браслет

2. Одягніть купальний костюм в роздягальні біля басейну

3. Пересувайтесь по території басейну в резинових капцях

4. Перед відвідуванням басейну слід прийняти душ

5. Заходіть у воду, тримаючись за драбину

6. Якщо ви відпочиваєте з песиком, тримайте його якомога далі від води, хоча б за метр до краю басейну. Песик має бути на руках або на повідку.

Заборонено:

1. Стрибати у басейн головою вниз та пірнати

2. Кидати сторонні речі та сміття у басейн

3. Їсти або пити всередині басейну та поруч з басейном

4. Палити тютюнові вироби, електронні сигарети або кальяни

5. Відвідувати басейн у стані алкогольного сп’яніння

6. Дозволяти улюбленцям плавати у басейні або заважати іншим гостям

7. Плавати у басейні не в купальному костюмі

8. Шуміти, заважати іншим, вживати ненормативну лексику

9. Псувати інвентар або використовувати не за призначенням

10. Приносити у басейн м’ячі, дошки і предмети, що можуть заважати гостям

11. Відвідувати басейн при наявності захворювань або протипоказань

12. Робити професійні фото і видео без дозволу адміністрації

 

Права та обовʼязки адміністрації готелю

3.1. Рівень обслуговування гостей повинен відповідати вимогам категорії, наданій готелю «Glibivka Family Park».

3.2. Адміністрація готелю при оформленні проживання в готелі зобов’язана інформувати гостей про надання основних та додаткових послуг, про форму та порядок їх оплати.

3.3. Готель забезпечує гостям надання таких безкоштовних послуг:
• Виклик невідкладної медичної допомоги;
• Користування медичною аптечкою;
• Доставку в номер кореспонденції при її отриманні;
• Надання необхідного інвентарю (дошка для прасування та праска);
• Побудка гостя у визначений час;
• Виклик таксі;

3.4. Адміністрація готелю має право надавати додаткові платні послуги за бажанням гостей.

3.5. Заміна постільної білизни здійснюється один раз на три доби. Заміна рушників та туалетних речей відбувається щоденно.

3.6. В номери, за проханням гостей та за додаткову плату може надаватися відео, оргтехніка, яка є у наявності в готелі для оренди.

3.7. Адміністрація готелю несе відповідальність за комплектність і справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру/місця до заселення. Якість підготовки номеру/місця до заселення перевіряється адміністрацією згідно затвердженого порядку.

3.8. Адміністрація готелю не несе відповідальності за речі клієнта у разі перебування сторонньої особи. У разі втрати чи пошкодження речі гість зобов’язаний негайно повідомити про це готель. Якщо до закінчення строку проживання гість не пред’явив свої вимоги до готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.

3.8. У разі виявлення забутих речей, готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника речей (за умови, що їх власник відомий).
Речі, забуті гостями в номерах, оформлюються за описом адміністрацією готелю в спеціальному журналі та зберігаються в камері забутих речей. Забуті речі зберігаються у готелі протягом шести місяців, після чого передаються у відповідні державні органи для реалізації або знищуються, про що складається акт установленої форми.
Також можливий варіант пересилки забутих речей за письмовою вимогою і за рахунок власника.
Забуті гостями продукти харчування підлягають ліквідації згідно встановленого готелем порядку.

3.9. Скарги і заяви гостей розглядаються адміністрацією готелю згідно діючого законодавства України.

3.10. У випадку завдання гостями матеріальних збитків, пов’язаних із втратою або пошкодженням майна готелю, їх відшкодування здійснюється гостями шляхом оплати суми збитків на підставі оформленого адміністрацією готелю акту згідно діючого законодавства.

3.11. Якщо гість неодноразово порушує правила проживання у готелі, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших споживачів, готель має право, відмовити у поселенні або здійснити виселення.

Контроль за дотриманням правил

Контроль за дотриманням адміністрацією готелю цих правил здійснюють місцеві державні адміністрації і органи місцевого самоврядування, центральний орган виконавчої влади з питань туризму та інші центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції. Контроль за дотриманням гостями та персоналом цих Правил здійснюється адміністрацією готелю «Glibivka Family Park».