Правила бронювання

1.1. Гість або інша особа в інтересах Гостя надсилає в Готель заявку:

a) за телефоном:
+38 (050) 586-07-01 (Viber, Telegram, WhatsApp);

b) безпосередньо в готелі за адресою:
Київська область, Вишгородський район, с. Глібівка, вул. Зелений Бір, 8-9;

1.2. Заявка на бронювання повинна містити наступні дані:

• дата та час заїзду
• дата та час виїзду
• категорія номеру/котеджу
• кількість номерів/котеджів
• кількість гостей, які будуть проживати в номері/котеджі
• спосіб оплати: готівковий, безготівковий, банківською карткою
• для фізичних осіб: ПІБ гостей, контактний номер телефону, email
• для юридичних осіб: назва організації, копії реєстраційних документів (свідоцтво платника/не платника ПДВ, виписка), адресу, контактний номер телефону, email.

1.3. Готель підтверджує гостю заявку на бронювання лише за наявності вільних номерів/котеджів на необхідну дату. При відсутності номерів/котеджів необхідної категорії готель надсилає вмотивовану відмову в бронюванні певної категорії номерів/котеджів на певну дату, та пропонує інші категорії або дати для бронювання.

1.4. При наявності номерів/котеджів певної категорії на певну дату Готель надсилає повідомлення на номер телефону гостя про підтвердження бронювання. Повідомлення про підтвердження бронювання містить наступну інформацію:

• номер бронювання;
• дати заїзду та виїзду;
• категорію номеру/котеджу;
• вартість проживання.

1.5. З моменту підтвердження Готелем заявки на бронювання та надсилання повідомлення про підтвердження бронювання, цей номер/котедж вважається попередньо заброньованим.

 

Гарантоване бронювання

2.1. Гарантоване бронювання означає надання Гостем Готелю своїх гарантів (безперечного безвідкличного зобов’язання) оплачувати послуги з проживання, а також інші послуги Готелю.

2.2. Бронювання вважається гарантованим в наступних випадках:
• при внесенні Гостем 100% передоплати за всі послуги Готелю;
• при внесенні Гостем 50% передоплати за проживання;
• при наявності між Готелем та Гостем діючого договору, де закріплено право Гостя на відстрочку платежу;
• при надання Гостем оригіналу листа організації з гарантіями оплати.

2.3. Передоплата може бути внесена банківським переказом на розрахунковий рахунок або банківську карту організації, або шляхом внесення готівки в касу організації.

2.4. Гарантоване бронювання може бути відмінене не пізніше, ніж за 48 годин до дати заїзду. Якщо скасовується бронювання за добу або день у день, кошти за добу проживання вважаються Штрафом, а інші — переносяться на депозит. При несвоєчасній відміні бронювання або не заїзду, оплачена сума поверненню не підлягає.

2.5. Будь-які інші випадки бронювання Гостем послуг Готелю вважаються негарантованими.

2.6. При негарантованому бронюванні Готель очікує Гостя до 18:00 дня заїзду, вказаного у підтвердженні бронювання, після чого бронювання анулюється.

2.7. При бронюванні номеру/котеджу із заїздом до 08:00 стягується додаткова плата в розмірі повної доби проживання.

2.8. При бронюванні номеру/котеджу із заїздом з 08:00 до 15:00 стягується плата за послугу раннього заїзду в розмірі 50% від вартості доби проживання.

2.9. При виїзді з номеру/котеджу після 12:00 і до 18:00 стягується додаткова плата за послугу пізнього виїзду в розмірі 50% від вартості доби проживання.

2.10. При виїзді з номеру/котеджу після 18:00 стягується додаткова плата в розмірі повної доби проживання.

2.11. Продовження проживання здійснюється лише за умови наявності вільних номерів/котеджів.

2.12. У літній сезон бронювання у вихідні дні здійснюється щонайменше на дві доби поспіль, тобто можливе бронювання з п’ятниці по неділю або з суботи по понеділок.

 

Правила заїзду гостей

3.1. Розміщення гостей в готелі/котеджах проходить в порядку живої черги.

3.2. Стандартний час заїзду в Готель – з 15:00.

3.3. Стандартний час виїзду з Готелю – до 12:00.

3.4. Поселення здійснюється лише за умови надання документів, що засвідчують особу:

• паспорт громадянина України
• паспорт іноземного громадянина
• свідоцтво про народження для дітей віком до 14 років
• інші документи, що засвідчують особу.

3.5. Неповнолітні особи розміщуються в готелі винятково з батьками або з особами, які їх замінюють (опікуни та ін.).

3.6. Гість зобов’язаний заповнити реєстраційну картку при поселенні, де вказано:

• паспортні дані
• номер телефону (за наявності)
• номер авто (за наявності)
• електронну адресу (за наявності)

3.7. Готель має право відмовити у проживанні при відмові Гостя надати документ, що підтверджує особу Гостя.

3.8. Готель має право використовувати надані Гостем анкетні дані для управління програмами лояльності, здійснення заходів з прямого маркетингу і збуту. Готель гарантує не передавати дані гостя третім особам, окрім випадків, передбачених законодавстом.

 

Порядок оплати

4.1. Оплата за проживання на послуги, що надаються готелем, здійснюються згідно цін, затверджених директором підприємства.

4.2. Оплата за проживання здійснюється в повному обсязі до заїзду.

4.3. Послуги Готелю можуть бути сплачені одним із наступних способів:

• готівкою в касі готелю
• банківською картою
• безготівковим переказом на розрахунковий рахунок підприємства

4.4. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюються в національній валюті України – гривня. При оплаті готівкою або банківською картою гість отримує чек та квитанцію.

4.5. При оплаті шляхом безготівкового переказу або банківською картою, зобов’язання гостя щодо оплати послуг Готелю вважається виконаним в момент зарахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок готелю, при оплаті готівкою – в момент надходження коштів до каси Готелю.

4.6. При порушенні Гостем встановлених термінів оплати, а також інших суттєвих пунктів цих правил, Готель залишає за собою право в односторонньому порядку відмінити всі бронювання Гостя, повідомивши про це Гостя, та повторно продати номери/котеджі.

4.7. Послуги проживання в готелі здійснюються на умовах передоплати. У випадку безготівкового розрахунку – 50% передоплата повинна бути здійснена не пізніше 3 діб до дати заїзду. За відсутності коштів на розрахунковому рахунку в зазначений термін, поселення гостя не відбувається.

4.8. При виїзді гість зобов’язаний провести кінцевий розрахунок за надані додаткові послуги.

4.9. Проживання дітей до 6 років без надання додаткового спального місця – безкоштовне.

 

Відмова від бронювання

5.1. При відміні (ануляції) Гостем підтвердженого бронювання, Гість зобов’язаний повідомити про відміну бронювання не пізніше, ніж за 48 години до встановленої години заїзду (15:00) в Готель. Якщо Гість порушив вказаний термін повідомлення про ануляцію бронювання, то Гість зобов’язаний сплатити ануляційний збір в розмірі вартості доби проживання в номері/котеджі.

5.2. Якщо Гість бронював номер/котедж на певний період і хоче поїхати раніше цього терміну, то Гість зобов’язаний повідомити Готель про зміну періоду проживання за 24 години до часу виїзду з Готелю (до 12:00). Якщо Гість не попередив про ануляцію бронювання, то Гість зобов’язаний сплатити ануляційний збір в розмірі вартості доби проживання в номері/котеджі.

 

Бронювання для групи гостей

6.1. Групою вважається бронювання проживання для 10 гостей і більше.

6.2. При бронюванні більше, ніж 10 номерів та/або 5 котеджів обов’язковою є передоплата 70% від загальної суми проживання, або надання офіційного гарантійного листа. В іншому випадку бронювання вважається негарантованим і може бути відмінене на розсуд адміністрації готелю.

6.3. При відміні (ануляції) підтвердженого бронювання для групи, необхідною умовою є надання письмового повідомлення про таку відміну не менш ніж за 5 робочих днів до дати заїзду. Якщо умови та терміни щодо письмового повідомлення про відміну були порушені, то Гість (організація) зобов’язана сплатити ануляційний збір в розмірі вартості доби проживання в усіх заброньованих номерах та/або котеджах.

6.4. Якщо Гість (організація) бронював номери/котеджі для групи на певний період і група бажає поїхати раніше цього терміну, то Гість (організація) зобов’язаний повідомити Готель про зміну періоду проживання не менш ніж за 5 робочих днів до часу виїзду з Готелю (до 12:00). Якщо Гість не попередив про ануляцію бронювання у вказаний термін, то Гість зобов’язаний сплатити ануляційний збір в розмірі вартості доби проживання в усіх заброньованих номерах та/або котеджах.

6.5. Скасування, зміни та повернення оплат здійснюються відповідно до договору між Готелем та Гостем (організацією).

 

Правила повернення коштів

7.1. Грошові кошти можуть бути повернені Гостю у повному обсязі у випадку, якщо бронювання було скасоване за 48 годин до встановленої дати та години заїзду (15:00) в Готель.

7.2. Повернення коштів має бути підтверджене заповненою заявою про від імені платника послуг.

7.3. Повернення коштів здійснюється на протязі 7 робочих днів з моменту отримання Готелем заяви про повернення коштів.

7.4. Якщо гість порушив вказаний термін повідомлення про скасування бронювання і повідомив про відміну бронювання менше, ніж на 48 годин, то Гість зообов’язаний сплатити ануляційний збір у розмірі 100% від вартості доби проживання в обраному номері/котеджі в тому числі, включаючи вартість замовлених додаткових послуг. Сума передоплати за одну добу проживання не повертається та вважається Штрафом. Решта суми передплати за мінусом Штрафу переноситься на депозит Гостя, яким він може скористатися протягом шести місяців з дати скасування бронювання при наявності вільних місці в Готелі.